شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

ليپوساكشن Tumescent

مجله زيبايي ايران

ليپوساكشن Tumescent

۷ بازديد

ليپوساكشن خطوطي از بدن را از بين مي برد و رسوبات چربي را از بين مي برد كه با رژيم و ورزش تغيير نمي كند. محبوب ترين شكل ليپوساكشن و همچنين رايج ترين روش زيبايي در ايالات متحده ليپوساكشن تومسي است كه نسبت به ليپوساكشن سنتي م effectiveثرتر ، ايمن تر و دردناك تر است و زمان بهبودي آن سريعتر است. اين عمل به صورت سرپايي انجام مي شود و نيازي به بيهوشي عمومي ندارد.

ليپوساكشن تومسن مي تواند با خيال راحت چربي را از تقريباً تمام قسمت هاي بدن ، از جمله صورت ، گردن ، چانه ، سينه ، معده ، باسن ، پهلوها ، پشت ، ران داخلي و خارجي ، باسن ، زانوها ، ساق پا و مچ پا پاك كند. اين ماده براي از بين بردن ليپوماها يا تومورهاي چربي خوش خيم و درمان تعريق بيش از حد زير بغل و بزرگ شدن سينه هاي زن و مرد استفاده مي شود.

آماده سازي
اگر قصد انجام ليپوساكشن تومس را داريد ، با يك جراح پوست يا جراح پلاستيك ملاقات خواهيد كرد تا در مورد اهداف زيبايي خود صحبت كنيد و تعيين كنيد كه آيا ليپوساكشن تومس بهترين روش براي پاسخگويي به نيازهاي شما است. جراح پوست و نواحي مورد نظر شما را به صورت كانتور بررسي مي كند. معاينه كامل بدني انجام خواهد شد. عكس ها قبل و بعد از عمل گرفته مي شوند.

شما درمورد سابقه پزشكي خود ، از جمله جراحي هاي قبلي ، مشكلات سلامتي حال و گذشته ، داروها و همچنين مكمل هاي غذايي و گياهي كه مي خوريد يا مدتي مصرف كرده ايد ، بحث خواهيد كرد.

اگر تصميم داريد ليپوساكشن تومس انجام دهيد ، پزشك دستورالعمل هاي خاصي به شما مي دهد تا قبل از جراحي آنها را دنبال كنيد. وي داروهايي را كه شما به طور منظم مصرف مي كنيد ، از جمله مكمل هاي غذايي و گياهي ، مرور مي كند و به شما مي گويد كه چه وقت مصرف آنها را قبل از جراحي قطع كنيد.

ساير دستورالعمل ها ممكن است شامل موارد زير باشد:

اگر سيگار مي كشيد ، حداقل دو هفته قبل از جراحي سيگار را ترك كنيد ، زيرا سيگار كشيدن مي تواند مانع ترميم زخم شود.
براي جلوگيري از موهاي داخل شده ، موهاي نزديك به نواحي را كه روز عمل جراحي مي شوند ، اصلاح نكنيد و از بين نبريد.
شب قبل از عمل بعد از نيمه شب چيزي نخوريد و ننوشيد. اگر شما نياز به مصرف داروهايي داريد كه توسط پزشك تأييد شده اند ، آنها را با يك جرعه كوچك آب مصرف كنيد.
لباس هاي گشادي بپوشيد كه در قسمت جلوي آن باز مي شود يا به راحتي مي توانيد آن را از بالاي سر جدا كنيد.
روش
محلول حاوي داروي بي حسي موضعي و دارويي به نام اپي نفرين در مناطق مورد نظر از رسوبات چربي بيش از حد تزريق مي شود. اين محلول لايه چربي پوست را پر مي كند و باعث تورم و سفت شدن آن مي شود و به جراح اجازه مي دهد هنگام كانتور كردن ناحيه كنترل بهتري داشته باشد. اين محلول همچنين باعث كوچك شدن موقت رگ هاي خوني مي شود ، در نتيجه از دست دادن خون تا حد زيادي كاهش مي يابد و كبودي ، تورم و درد بعد از عمل كاهش مي يابد.

بعد از تزريق محلول ، جراح يك برش كوچك در پوست ايجاد مي كند و يك كانولا - يك لوله كوچك و لاغر كه به دستگاه شبيه خلاuum متصل است - وارد لايه چربي مي كند. با استفاده از حركات رفت و برگشت ، چربي از طريق لوله به سيستم جمع آوري استريل مكش مي شود. سپس از لباس فشرده سازي الاستيك استفاده مي شود تا به پوست كمك كند و بهبود يابد.

بهبود
بي حسي موضعي تزريق شده در بافت چربي پس از جراحي حدود 24 ساعت طول مي كشد. اين درد پس از عمل را به شدت كاهش مي دهد. با از بين رفتن اين مشكل ، بيشتر بيماران برخي از ناراحتي ها را تجربه مي كنند كه معمولاً با Tylenol كنترل مي شوند.

اكثر بيماران هوشيار هستند و بدون حالت تهوع و شوخ طبعي قادر به عملكرد هستند. پياده روي بلافاصله پس از عمل تشويق مي شود تا بهبود را بهبود بخشد. شما مي توانيد سه تا هفت روز پس از عمل ، ورزش را از سر بگيريد. اگر شغل شما شامل كار جسمي سنگين نباشد ، احتمالاً مي توانيد ظرف چند روز به كار خود برگرديد.

در طي چند روز بيشتر تورم كاهش مي يابد. اگرچه طي يك تا دو هفته شاهد بهبودي خواهيد بود ، اما حداقل سه تا چهار ماه و در بعضي موارد تا شش ماه طول مي كشد تا فوايد كامل درمان را ببينيد.

خطرات
مانند همه جراحي ها ، ليپوساكشن تومس هم فوايد و هم خطرات دارد. عوارض نادر و به طور معمول جزئي است. شايعترين آنها شامل بي نظمي پوست ، برآمدگي ، گودي ، شل شدن پوست ، بي حسي ، عفونت و زخم است. در صورت وقوع ، در اكثر موارد به راحتي اصلاح مي شوند.

فراواني عوارض هنگامي كه توسط يك جراح پوست يا جراح پلاستيك واجد شرايط و آموزش ديده انجام مي شود ، به طور قابل توجهي كاهش مي يابد.

متخصصان پزشكي UCSF بهداشت اين اطلاعات را بررسي كرده اند. اين فقط براي اهداف آموزشي است و هدف آن جايگزيني توصيه هاي پزشك يا ساير ارائه دهندگان خدمات بهداشتي شما نيست. ما شما را تشويق مي كنيم كه هرگونه سوال يا نگراني را با ارائه دهنده خود مطرح كنيد.

 

https://www.ucsfhealth.org/treatments/tumescent-liposuction

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.